PERÒ ALGUNES FAMÍLIES PODEU PENSAR QUÈ HEM DE FER EXACTAMENT??
IDÒ ES TRACTA DE REPASSAR EL QUE JA SABEM I A POC A POC I, SEGONS EL QUE VAGI SUCCEINT, ANAR INTRODUINT NOUS CONCEPTES QUE JO VOS ANIRÉ DIENT.
EXEMPLES D'ACTIVITATS:
- ESCIURE NOM I LLINATGES. HI HA ALUMNES QUE JA NO NECESSITEN SUPORT (COPIAR-LO) I D'ALTRES SÍ. EN AQUEST CAS ELS PODEU FER UN CARTELLET AMB EL NOM I LLINATGES PERQUÈ EL PUGUIN COPIAR.
- REPASSAR ELS NÚMEROS TREBALLATS FINS ARA DEL 0-8. FER LA GRAFIA, QUANTITAT, ANTERIOR I POSTERIOR,...
- DIBUIXAR I INTENTAR ESCRIURE EL QUE HAN DIBUIXAT, PARAULES O FRASES.
- AJUDAR EN TOTES LES FEINES DE LA CASA: PARAR I DESPARAR TAULA, DESAR LES SEVES JUGUETES I TOT EL QUE USIN PER FER ACTIVITATS,FER EL LLIT,..
- EN ANGLÈS CONSULTAU TAMBÉ EL BLOG QUE HA FET NA SOLE, LA MESTRA ESPECIALISTA. HI TROBAREU TOT EL QUE PODEU FER EN AQUESTA ÀREA.
- I SOBRE TOT JUGAAAAAAAR I PASSAR-HO BÉ.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada